Selma, joukkuevoimistelija

Kuka olet?

Olen 15-vuotias Selma ja päätin juuri peruskoulun eli pääsin yhdeksänneltä luokalta Käpylässä Yhtenäiskoulussa. Voimistelen seuramme Minessa-joukkueessa. Lisäksi vapaa-ajalla tykkään käydä salilla ja viettää aikaa ystävieni kanssa.

Minkälainen tausta sinulla on Käpylän Voimistelijoissa?

Aloitin voimistelun seurassamme jo tosi pienenä, ehkä nelivuotiaana. Aluksi olin satujumpassa ja hiukan myöhemmin löysin itseni Minessasta, jossa olen nyt voimistellut jo monia vuosia. Kun olin 13-vuotias innostuin myös itse valmentamisesta ja siitä lähtien olenkin ollut Sisellan toiminnassa mukana!

Millä eri tavoin olet ollut mukana seuramme toiminnassa?
Olen ollut Käpylän voimistelijoissa ensin starttivoimistelijana, sitten joukkuevoimistelijana ja nyt myös 10-12 vuotiaiden tyttöjen valmentajana.

Mikä on parasta voimistelussa?
Onnistumisen tunne, uuden oppiminen, hyvät ja ammattitaitoiset valmentajat sekä ihana joukkue!

Terveisesi seuran toiminnasta ja voimistelusta kiinnostuneille?
On ollut huikeaa olla osana Käpylän Voimistelijoita ja toivon, että seuramme pysyy aktiivisena vielä pitkään. Liikunnan iloa ja muistakaa, että koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa!