Peruutusehdot

Kausimaksun peruutusehdot

Ilmoittautuminen kaudelle on mahdollista perua veloituksetta kauden (syksy-/kevät-) ensimmäisen toimintaviikon loppuun mennessä. Peruminen tehdään sähköpostitse tai puhelimitse (ks. yhteystiedot). Jos ilmoittautumisen peruminen tai osallistumisen keskeytyminen tapahtuu ensimmäisen toimintaviikon jälkeen, osallistuja on velvollinen maksamaan koko kausimaksun. Mikäli tuntien peruuntuminen tapahtuu seurasta riippumattomista syistä (esimerkiksi koulujen perumat salivuorot), emme palauta kausimaksuja.

Kuukausimaksua maksavilla ryhmillä on oikeus osallistumisen perumiseen ja maksuvelvoitteen keskeytykseen kuukausittain, mikäli peruutus tapahtuu vähintään kahta viikkoa ennen seuraavan kuukauden alkua.

Kokeilutunti ennen ostopäätöstä

Ilmoittautumalla varmistat paikkasi tunneille. Ilmoittautumista etukäteen ei kuitenkaan pidä tehdä, jos haluat tulla tutustumaan tunneille ennen ostopäätöstä. Tutustuminen tunneille onnistuu veloituksetta syys- tai kevätkauden ensimmäisen toimintaviikon aikana. Tee tällöin ilmoittautuminen vasta kun olet käynyt tutustumassa ja haluat jatkaa tunneilla.

Leirien peruutusehdot

Mikäli vahvistettu leiri-ilmoittautuminen halutaan perua, tulee ottaa yhteys Käpylän Voimistelijoihin. Jos peruutus tapahtuu viimeistään kahta viikkoa ennen leirin alkua, palautamme leirimaksun. Tätä myöhemmin tehdyissä peruutustapauksissa osallistuja on velvollinen maksamaan leirimaksun. Koko leirimaksu palautetaan kuitenkin aina siinä tapauksessa, jos peruutus tehdään tapaturman tai sairaustapauksen takia ja tästä esitetään lääkärintodistus ennen leiriä. Keskeytyneestä leiristä maksua ei palauteta.