Taiga

Taiga koostuu esiintymistä, tanssia ja voimistelua sekä kunnon treenaamista rakastavista, aikuisikään varttuneista naisista. Ryhmä harjoittelee vähintään kaksi kertaa viikossa tavoitteellisesti ja kilpailee mm. Suomen Voimisteluliiton järjestämissä tanssillisen voimistelun kilpailuissa. Kisakaudella viikottaisten treenien lisäksi pidetään myös leiripäiviä ja pidempiä harjoituksia. Joukkueen jäsenillä on vankka voimistelu- tai tanssitausta.

Harjoitukset koostuvat muun muassa vartalotekniikasta, liikkeen virtaavuden ja baletin harjoitteista sekä lihaskunto-, ponnistus- ja liikkuvuusharjoituksista. Treenejä vedetään vuorotellen hyödyntäen ryhmäläisten eri vahvuuksia treenikauden painopisteiden mukaan. Kilpailuohjelmat  syntyvät koreografiatiimin yhteistyönä.

Seuraa meitä Facebookissa ja Instagramissa!

Ohjelmat:

The Future is Female 2022-2023 - Tanssillisen voimistelun cup -kilpailuista hopeaa, kaksi pronssia ja yksi viides sija. Viides sija mestaruuskilpailuissa.

Jorma 2021 - 2022 - Ikuisuudelta tuntuneen korona-tauon jälkeen: Kultaa Cup 1-, 2- ja 4-osakilpailuista, hopeaa Cup 3 -osakilpailusta ja mestaruuskilpailuista. Kokonaiscup-kilpailun voitto.

Vinksahtanut hovi 2019-2020 - Tanssillisen voimistelun valtakunnallisten kilpailusta kultaa. Tanssillisen voimistelun cup 1 -osakilpailusta kultaa, cup 2 -osakilpailusta hopeaa.

Kosto on punainen 2018-2019 - Tanssillisen voimistelun cup - kokonaiskilpailussa pronssia (osakilpailuissa hopeaa ja pronssia)

Mieleni mun 2017-2018 - Tanssillisen voimistelun cup -kokonaiskilpailun voitto (osakilpailuista kultaa, hopeaa ja pronssia), pronssia syksyn valtakunnallisissa kilpailuissa, neljäs sija kevään valtakunnallisissa kilpailuissa.

A little party never killed nobody 2016-217 - hopeaa tanssillisen voimistelun seurakisoissa marraskuussa 2016, pronssia tanssillisen voimistelun valtakunnallisissa kilpailussa joulukuussa 2016. Hopeaa valtakunnallisista kilpailuista keväällä 2017 ja pronssia seurakisoista keväällä 2017.

Hurahtaisinko? 2015-2016 - pronssia Sydän-Suomen aluekisoissa, neljänsiä valtakunnallisessa tanssillisen voimistelun kilpailussa.

Vangittu tanssi 2014-2015 - pronssia Etelä-Suomen aluekisoissa, pronssia valtakunnallisessa Show-tapahtumassa.

Oodi rakkaudelle 2013-2014 - Kuopion koreografiakilpailun voitto, neljänsiä valtakunnallisessa Show-tapahtumassa.

Mielen varjoissa 2012-2013 - neljänsiä valtakunnallisessa Show-tapahtumassa.

Para bellum 2011-2012 - hopeaa Etelä-Suomen aluetapahtumassa.

Lisää tanssillisesta voimistelusta voit lukea Suomen voimisteluliiton sivuilta >>