Hinnat

Jäsenmaksu on 10 €. Jäsenmaksu ei sisälly alla oleviin hintoihin, ellei erikseen mainittu.
AIKUISET

• Yksi tietty valitsemasi ryhmäliikuntatunti 135 €/kausi (sama tunti joka viikko)
  • Kaikki ryhmäliikuntatunnit 155 €/kausi (kaksi tai useampi) -> TARJOUS: Loppukauden eli maalis-huhtikuun tunnit yht. vain 90 € (sis. jäsenmaksu 10 €)

Voit maksaa saamasi laskun myös ePassilla verkkopalvelussa: www.epassi.fi

Kun maksat ePassilla, laitathan viestiä kapylan.voimistelijat@gmail.com

LAPSET JA NUORET

• Lasten harrasteliikunta 45-60 min 135 €/kausi
  • Perheliikunta, sis. 1 lapsi & 1 aikuinen, 135 € (toinen lapsi 75 €)* /kausi

* Perheliikunnassa sylivauvat sisaruksen osallistuessa ilmaiseksi. Perheliikuntaan ilmoittaudutaan lapsen nimellä, jokainen lapsi pitää ilmoittaa erikseen. Mikäli ilmoitat useamman lapsen perheestäsi, valitsethan toiselle lapsistasi sisaralennuksen.

KILPAILEVAT JA ESIINTYVÄT RYHMÄT

Ryhmien kustannukset ovat ryhmäkohtaisia ja riippuvat treenimääristä. Kuukausimaksu sisältää ohjauksen lisäksi kauden kilpailumaksut, tuomaripalkkiot ja valmentajien palkkiot kilpailupäivistä.

Gekot, Kameleontit, Serenia 80 €/kk

Sisella 95 €/kk

Ignezia 165 €/kausi

-----

Kausi-/kuukausimaksusta tulee lasku ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Voit tutustua peruutusehtoihin täällä.

Kysyttävää laskuista? -> Katso laskutuksen yhteystiedot täältä