Joukkuevoimistelu

Käpylän Voimistelijoissa toimii joukkuevoimisteluryhmiä eri-ikäisille lapsille ja nuorille sekä aikuisille. Olemme pitkän linjan joukkuevoimisteluseura ja seuramme joukkueet suuntaavat kohti harrastesarjan kärkeä tavoitteellisella, laadukkaalla ja monipuolisella harjoittelulla. Käpylän Voimistelijoilla on lukuisia mitalisijoituksia harrastesarjan kilpailuista ja seuran valmentajia koulutetaan jatkuvasti lajin sekä valmennustaidon tiimoilta.

Kilpailullisten tavoitteiden lisäksi panostamme seurassa monipuoliseen harjoitteluun, liikunnallisiin elämäntapoihin ohjaamiseen sekä hyvän joukkue- ja seurahengen luomiseen!

Mukaan lajiin pääsee ottamalla yhteyttä joukkueen vastuuvalmentajiin tai joukkuevoimisteluvastaavaan, joiden kanssa sovitaan sopivasta ryhmästä ja kokeilutreeneistä.

Joukkuevoimistelun ja tanssin kustannukset ovat ryhmäkohtaisia. Tarkemman tiedon saat ryhmän valmentajalta tai yhteyshenkilöltä.

Tutustu tarkemmin joukkueisiin niiden omien sivujen kautta:

Joukkuevoimistelu lajina

Joukkuevoimistelu on suomalaisesta naisvoimistelusta kehittynyt kilpaurheilulaji, joka koostuu mm. monipuolisista vartalon liikkeistä, tasapainoista ja hypyistä. Joukkuevoimistelussa korostuvat lisäksi liikkeiden virtaavuus, ilmaisullisuus ja esteettisyys. Laji kehittää liikkuvuutta, voimaa, tasapainoa, koordinaatiota ja rytmitajua. Lisäksi eri välineiden (pallo, naru, nauha, keilat ja vanne) käyttö kuuluu osaksi harjoittelua ja ohjelmia. Laji on kehittynyt kansainväliseksi kilpaurheilulajiksi, joka on harrastajamäärältään Voimisteluliiton lajeista suurin. Lue lisää säännöistä ja kilpailusarjoista Voimisteluliiton sivuilta.

Seuran edustusasu

Seuran edustusasun ja yhteneväiset treeniasut saa tilattua Team Placen verkkokaupasta. Maksu suoritetaan tilauksen yhteydessä ja tuotteet toimitetaan postitse kahden viikon sisällä.

Varmistathan ennen tilaamista oman joukkueesi vastuuvalmentajalta käytössä olevan treeniasun.