Hannele, kuntojumppari ja Asahi-ohjaaja

1. Kuka olet?

Olen Hannele Castrén, opinto-ohjaaja Helsingin luonnontiedelukiossa Käpylässä. Asun myös Käpylässä ja olen seurassa voimistelleiden Eiran ja Tyyran äiti. Harrastan erilaisia kivoja liikuntalajeja kuten melontaa, kävelyä, pyöräilyä, retkiluistelua, kaikkia omaan rauhalliseen tahtiini rentoutusmielessä.

2. Miten olet päätynyt mukaan Käpylän Voimistelijoiden toimintaan?

Olen ollut mukana seuran toiminnassa yli 30 vuotta. Kävin perheliikunnassa lasten kanssa, kun he olivat pieniä ja myöhemmin olen ollut erilaisilla aikuisten jumppatunneilla. Erityisesti olen pitänyt tanssillisista tunneista ja kehonhuollosta.

3. Millä eri tavoilla olet vuosien varrella ollut mukana seuran toiminnassa?

Tunneille osallistumisen lisäksi innostuin viitisen vuotta sitten  Asahista seuran tunneilla niin paljon,  että kouluttauduin ohjaajaksi ja olen nyt toista vuotta pitänyt Asahi-tunteja.

4. Mikä on parasta seuratoiminnassa?

Varmaan parasta on ollut se, että molemmat tyttäreni saivat seurasta hyvän alun liikunnalliseen elämään.

Itselleni parasta on ollut se, että monipuolisia liikuntatunteja on ollut lyhyen kävely- tai pyörämatkan päässä kotoa.

5. Terveisesi seuran toiminnasta kiinnostuneille?

Kannattaa tulla mukaan. Seuran tuntien yhteydessä voi myös tutustua lähiseudun asukkaisiin.