Agamat

Agamat on noin 25-35-vuotiaiden tanssillisen voimistelun joukkue, joka treenaa ilolla ja rennolla meiningillä, mutta samalla täysillä ja tavoitteellisesti! Joukkueella on nyt jo viisi tanvo-kautta takana ja jäsenillä on taustaa niin tanvossa, joukkuevoimistelussa kuin eri tanssilajeissa.

Ryhmä on itseohjautuva: koreografiat, treeniohjelmat ja kilpailupuvut syntyvät tehtäviä jakaen ja yhteisvoimin. Harjoittelemme kaksi kertaa viikossa. Lisäksi pidämme treenipäiviä ja leirejä sekä osallistumme tanssillisen voimistelun kilpailuihin 4-5 kertaa kaudessa ja esiinnymme seuran näytöksissä.

Joukkue on tällä hetkellä lähes täynnä, mutta kokoonpano vaihtelee elämäntilanteiden mukaan, joten mukaan mahtuu ajoittain uusia jäseniä. Jos siis etsit joukkuetta, ota yhteyttä niin katsotaan tilanne ja sovitaan kokeilutreeneistä, jos joukkueessa on vapaita paikkoja! Joukkueessa on edellytyksenä kokemus tanssillisesta voimistelusta tai lajin nopeaa omaksumista tukevasta tanssista tai voimistelusta (esim. joukkuevoimistelu). Meillä kaikki kisaavat, joten perusteet on tärkeää olla hallussa, jotta pystyy hyppäämään mukaan vauhdikkaaseen kisakauteen.

Lisätietoja ja yhteydenotot: Minna Kumpulainen, minnakumpulainen@outlook.com

Seuraa meitä somessa: @agamat_knv

Ohjelmat:

Mielenrauha minuutissa, 2023-2024 (tanvo)

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, 2022-2023 (tanvo)

Ennen sovintoa, 2021-2022 (tanvo)

Lähtö, 2019-2020 (tanvo)

Odotus, 2018-2019 (tanvo)

Juureton, 2018 (tanssi)

Viimeinen kesä, 2017 (tanssi). Valtakunnallinen Lumo: sija 2., Vision- Unelmiesi tanssikilpailu sija 2.

Ilta Pariisissa, 2016-2017 (tanssi). Lumo Etelä-Suomen alueellinen: sija 2., Valtakunnallinen Lumo: Kulta-kategoria

Heitto, 2016 (tanssi). Heitto-koreografiakilpailu: sija 1.

Valo, 2015-2016 (tanssi). Etelä-Suomen alueellinen Show: sija 4., Valtakunnallinen Svoli Show: sija 3.